torsdag 21 april 2011

Tisdag den 19/4

En solig morgon kan man då inte låta bli att fota de ljuvliga vita mattor
 som finns i vår skog nu...








På kvällen var det dags för träff med Krisitanstads Fiboirmyalgiförening 
och Ann-Marie Pettersson visade sina fina alster gjorda
 i små,små mini pärlor. Ett fantastiskt jobb har hon gjort
 På dessa är det broderat med pärlor

 Vi som ville fick prova på den tekniken. Tyvärr hann jag inte så mycket
 och vilket pilldet är. Inte är det lätt att se de små hala
krypen ska jag meddela...
Svamparna och en ängel fick följa med mig hem gjorda av Ann- Marie 

1 kommentar:

  1. Otroligt fina pärlalster! Krävs nog en del tålamod kan jag tänka mig. Har själv två figurer gjorda av sådana små pärlor som jag köpte för en del år sedan.
    Kram Ulla

    SvaraRadera