torsdag 29 september 2011

Då var det slut....

I kväll så tog jag min sista penicillintablett
för inflammationen i munnen. Är lite 
orolig för även om jag inte har ont längre så 
känns det inte helt bra. Enda  tills för några
dagar till så fick jag äta smärtstillande för att
det gjorde ont i mellan åt. Hoppas nu att
inflammationen är utdöd i alla fall för detta
vill jag inte gå igenom fler gånger, tack!

I kväll så fick jag då samtalet som var
sagt och i slutet på nästa vecka kommer
min lille Malte att flytta. En härlig familj
som sen tidigare har en cavalierhane så
bättre kan det inte bli. Det känns i magen
att detta kommer att bli bra och Malte
kommer att bli en Stockholms kis

Ibland när jag är ute på promenad med
hundarna så får Malte följa med. Han får
springa/gå lite och får nöja sig med att bli
buren i mellan åt. Även om han inte är så glad 
för det. Det är inte lätt för en liten Malte att
man inte orkar lika mycket som de vuxna eller
får inte röra på sig så mycket. Men det är en
oerhörd social träning bara att få följa med på
olika platser och träffa andra människor. I lördags
fick han följa med i koppel som var en av de första
gången, när Naja o jag var ute i skogen med de fyrbenta
 Det börjar bli höst i "vår" skog!!!
 Fina Mollie
 Förstår inte varför min lilla Agnes alltid ska vara den
som är smutsigast när vi är ute, hehehe..
Lille Malte 11 veckor

Mitt gamla mobilnummer är ny flyttat till min
nya operatör så nu sedan  vecka fungerar
det!
Mina telefonnummer är alltså nu:
044/84279
 ( detta går till en mobil)
&
0731 808 803
Har (nästan) alltid båda mobilerna med mig
när jag åker hem i från

Min lilla mamma har fyllt år och efter som
hon var på semester den dagen så fick
hon en paket av mig innan hon åkte!
Grattis kära lilla Mamma o hoppas att du
har det så varmt o skönt och bra njuter
på din semester!
Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar