torsdag 19 april 2012

UNICEF


Jag har precis vaccinerat 95 barn mot stelkramp



Har inte vart den som stått där med sprutan MEN genom att jag lägger upp detta på min blogg så kommer 95 barn runt om i världen att få en stelkrampsspruta. Bakom denna kampanj ligger Unicef med sitt fantastiska arbete ser till att detta sker tillsammans med Apoteket Hjärtat.

Jag är med UNICEF i kampen för varenda unge. Vill du också vara med och förändra barns liv? Bli Världsförälder här: unicef.se/bli-varldsforalder.http://unicef.se/sprid-budskapet/bloggkampanj För 100 kronor i månaden är du med och ser till att barn över hela världen får vaccin, medicin, rent vatten och utbildning.


Om du har en blogg kan DU också vaccinera 95 barn mot stelkramp runt om i världen så som jag gjort nu. Såhär går bloggkampanjen till:


För varje bloggare som publicerar den här bloggposten mellan 16 april och 13 maj så skänker Apotek Hjärtat 95 stelkrampsvaccin. Läs mer och hämta bloggmaterial på unicef.se/sprid-budskapet/bloggkampanj


Detta är helt fantastiskt och det var ingen tvekan för min del att ställa upp. Har du en blogg, häng med i kampanjen du också för varenda barn där ute. 
Så kom igen nu alla bloggare.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar