lördag 3 mars 2012

Nu ser o hör...

Nu ser och hör Agnes små tjejer eller
rättare sagt det har de gjort ett par dagar
nu. Precis på 2-veckors dagen så öppnade
de ögon o öron. När man har dem i 
famnen och pratar med dem så plirar 
de mot en och de skelar så sött ;o)
Några problem med viktökningen är 
det då inte och de ligger ofta nöjda i en
hög och bara sover. Agnes tittar till dem 
då och då för lite tvätt o matning.

Inez-loppan håller mig verkligen på sträckbäcken
när det gäller att starta med löpet. Men nu i kväll
såg jag att hon var faktiskt lite svullen... så jag räknar
helt med att hon börjar inom kort...
Inez som 10 månader

Vilken vårdag det har varit i dag. En sol som sken från
en klarblå himmel och mina soldyrkande hundar
tog plats på trappan för att sola... Men ännu så står 
inte solen så högt på himlen utan fast det är mitt
på dagen så skymmer de höga träden ganska så
fort dess strålar. Det hoppas man på när det är
mitt i sommaren och både vi, två- o fyrbetna
söker efter lite skugga. Då får man i stället slå upp
parasoller för att komma undan solen när den
bränner som värst. Men, det vill man inte tänka
på vid denna tiden på året. Nu vill man bara ha
Lite bilder från dagen!
"Skithundarna" i helgen har "ligan" utökats med
Minna (på bild) o som är Olles mamma o hans
mormor Nicky





1 kommentar:

  1. Många härliga bilder:)

    Träffade en valp från dig idag på cavalierträffen.

    / Susanna

    SvaraRadera