måndag 30 januari 2012

Vintersöndag....

Idag var det en riktigt härlig vintersöndag
även om vinden var ganska så vass och 
bet rejält i kinderna. Inför vårpromenad
så hade jag klätt på mig rejält och
kände mig som en riktigmichelingubbe
hihihi men frös gjorde jag i alla fall inte. 
Mamma kom ner till oss och hade Zito 
 med sig, min brors bc. Jörgen och
hans tjej är på semester i Thailand så mammas
"dagishund" (han är hos mamma när min J
arbetar) är hos henne i 3 veckor.
Tror både våra små och Zito gladdes
över att få sällskap på promenaden
för en gångs skull

Tänkte att jag skulle väga Agnes för att ha lite koll
på hur mycket hon ökar i vikt men vår badrumsvåg
grusade de tankarna. I stället har jag tagit fram 
måttbandet. Jag mäter henne dels över bröstkorgen 
och dels över magen.
I tisdags den 24/1 var måtten:
48,5 o 42 cm
Idag söndag 29/1 var måtten:
49 o 48 cm

De små i hennes mage växer som mest nu
de sista veckorna
En morgontrött Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar