måndag 7 maj 2012

Grattis...

Grattis vår fine lille Olle på
 2-årsdagen!

En kvart blev det i solstolen när jag var klart med alla
"måsten" som jag kände skulle klaras av under dagen.
Vera  myste med mig en stund och somnade...
Hon är så mysig vår lilla tjej men med
ett väldigt envist humör. Tränar lite
vardagshyfs.Komma när man kallar 
är hon duktig på. "Sitt" har hon kunnat på
kommando ett bra tag men är och andra 
sidan inte så svårt att lära in. "Ligg" går snart
utan att man visar och har idag börjat med
"stå". Något man måste kunna när det är dags
för visning i ringen ;o) Jag använder klickern och
godis när jag tränar Vera och håller bara på i några
minuter åt gången

Vera 11 ½ vecka

Vera är duktig på att roa sig själv men oftast så finns här
alltid någon som ställer upp som lekkompis. Olle är den
som sällan tacka nej...
... men om ingen vill så finns ju leksakerna ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar