torsdag 26 maj 2011

Helt säker....

Ja, nu är jag helt säker på att Malva bär små bäbisar i sin mage.
Hon bär dem förmodligen ganska så högt för över revbenen buktar
 det ut rejält. En kula på magen har hon dock oxå fått. Folk som är
intresserad av en liten Cavaliervalp i b/t eller ruby i sommar
börjar så smått att höra av sig. Så är du intresserad så slå
gärna en signal till mig på 044 84279 el 0731 808 803. Lättast
att nå mig är efter kl 13 och sena kvällar går oxå jätte bra!
Malva har nu gått 7 hela veckor så nu hoppas jag bara att hon 
ska ha "klämt" ut de små tills Joel tar studenten den 10/6 annars
så får hon minsann vänta tills efter den dagen. Detta kallar jag
en utomordentlig planering eller kanske inte ;o)

Har nu tagit ett tungt beslut att inte använda min trefärgade 
Cavalier hane som jag har på foder. Tyvärr har han inte blivit
den som jag hade hoppats på. Synd för där är mycket fin stamtavla
på honom. Nu blir han enbart en sällskaps hund och som inte ska 
användas i avel.


2 kommentarer:

  1. Vad kul att det kommer att bli valpar!! Blir säkert fina med så fina föräldrar.

    Synd att din foderhane inte ska användas i avel, förstår att du besviken.

    / Susanna

    SvaraRadera
  2. Ååh, va roligt!! Och gud vad sugen man blir på en liten valp igen, helst skulle man ju vilja ha en i varje färg men det är ganska lagom med två stollar :)
    Tack för att ni håller tummarna, ni är guld värda kära skånevänner!

    Många varma kramar

    SvaraRadera