måndag 4 juli 2011

Altan

I lördags så fick jag så äntligen klart med
min altan. Det var svettigt värre men så
var det så fruktansvärt kvalmigt. Muller 
hördes på avstånd hela tiden men inget
oväder kom över oss. Tacksam blev jag
som då kunde göra allt så gott som färdigt.
Fattas lite som ska fixas (förhoppningsvis)
i veckan.

Klockan 0,30 hade vi 20 grader ute. Inte en vindpust 
eller något fuktigt var det ute. Jag njöt då jag satt på
min nya altan tillsammans med hundarna och ett glas vin
Dessvärre så blev nattsömnen lidandes då det var
alldeles för varmt i sovrummet. Fast att fönstret
stod på vidgavel så kändes det inte ett dugg
Agnes har det jobbigt i värmen att bära
på det extra hon har i magen. Hon är väl
inte så där jätte tjock men skulle gissa på
att där är 4-5st. 
Nu är frågan om jag ska klara bilbesiktnings
tiden jag har på onsdag eftermiddag????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar