torsdag 7 juli 2011

Födelsedag

Hipp hurra för Gretha idá..
Idag fyller alltså vår äldsta vovve hela
9 år. Inte särskilt grå har hon blivit ännu
men hör lite dåligt så använder en hel del
handtecken till henne. Hon söker min blick 
många gånger för att veta vad det är jag vill
henne. Ska beställa tid för att kolla hennes och
Lizas hjärta inom det snaraste. Lite svårt att 
planera något när man går här o väntar på Agnes
valpar ska titta ut.

Efter som jag fortfarande inte fått rätt på min hemsida
så lägger jag ut lite valpbilder här på Malvas killar
Viggo 4 veckor
Molle 4 veckor
 Båda har haft en förkärlek att somna i hyllan bland
mjukisdjuren i den provisoriska hagen
Nu har de dock fått en ny hage och den gamla
platsen vid sängen är lämnad till Agnes

1 kommentar:

  1. Vilken storleksskillnad! Söta är de dock bägge två.
    Grattis än en gång till Gretha<3

    / Susanna

    SvaraRadera