onsdag 11 juli 2012

Återbud...

Igår kväll fick jag tråkigt nog ett sent återbud
på en av mina prinsessor i valpkullen som blir
8 veckor nu på fredag den 13/7!!! Alltså strax
leveransklar. Idag, onsdag är det dags för deras
biltur som då bär av till veterinären för besiktning,
vaccinering och chippning.
Är du den som är rätt ägare till lilla Jankils Princess
Of Sleeping Beauty en liten söt black and tan tjej
så hör av dig till mig! Du kan nå mig på mobil:
 0731 808 803 eller 0708 57 45 13 eller
044/842 79 eller via mail; jankils@hotmail.com

Ringer du så är det lättast att nå mig på eftermiddagen 
efter kl 14 och kvällar efter kl 20! Du kan ringa sent för
är inte i säng förrän efter midnattsklockorna har slagit.
Dock kan det vara svårt att nå mig idag, onsdag, på 
tidigare eftermiddag då vi som sagt är hos veterinären.

Bilder på valparna kan du se på min hemsida (jankils.se)
under "aktuell valpkull"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar