måndag 9 juli 2012

Kalashelg!

Kalasandet började redan i fredags kväll då
min kusindotter, Tanya firade sin 19-årsdag!
Bästa fina lilla Tanya som gjorde mig så fin i 
håret för några månader sedan. Hon tog 
förresten studenten i juni efter att ha gått på
frisörutbildningen. Många lycka till kära
Tanya med allt du/ni nu planerar<3
(bild lånad fr Tanya´s fb)

I lördags den 7/7 fyllde vår äldsta hund
Gretha hela 10 år! Tänk att det är så länge
sen som jag och Joel tog tåget till Greting´s
kennel för att hämta hem vår fina lilla 
trefärgade cavalier. På tåget hem så döpte Joel dig och
 vilken uppståndelse du gjorde denna lilla mini valp
när vi stod på perrongen i Hässleholm och väntade
på sista tågsträckan. Då hade du massor av bus i dina små
ben efter ha sovit den mesta av resan.
Grattis<3

Och så var det då dags för helgens sista födelsedag.
Idag söndag så fyller vår lilla Inez 3 år och hennes
valpar är nu inne på den sista veckan hos oss, suck!
Urkasst foto när man inte ser till att ha kameran rätt
inställd, suck! Klantiga mig men stort Grattis lilla
tösen<3

Höll på att glömma att faktiskt fyllde min kära "Gudfar"
(som höll mig vid mitt dop tillsammans  med min moster
Ann-Marie), fyllde hela 80 år den 5/7! Efter som han inte
ville fira sin dag så rymde de den dagen men en liten paket
från oss blev det ändå. Många GRATTIS så här lite efter åt
Ingvar och jag vet att du fick en härlig dag tillsammans med
dina närmaste<3<3<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar