söndag 23 januari 2011

Härlig skogstur

blev det med Naja och Mollie i eftermiddags. Det var så skönt att komma ut och hem i från en stund för dagen hade börjat, ja inte på bästa sätt och var smått irriterad. Härligt friskt var det ute precis lagom i min smak. 
Det blev endast några mörka bilder då min kamera dog. Hoppas att du Naja fick några bättre....
Mollie
Mollie, Inez och Agnes
Agnes följer något gott spår

I kväll strax innan jag skulle sätta mig vid datorn så försvann internet. Vad då bli tokig och helst som när jag väntade på en kod för att komma vidare med en grej. Datorn har stått på hela natten och dagen. Julia hade fått stränga order om att inte stänga ner min sida och så händer det som inte får hända. Internet försvinner och sidan är puts borta... suck! Nu orkar jag bara inte börja om en tredje gång... Men nu blev det så i alla fall att killarna som så välbehövligt fick sitt bad. Inte utan att det som händer har något gott med sig.....


Baily fluffig o fin
och likaså Olle
Mina rena härliga killar!

Agnes håller koll på sin matte så att jag inte glömmer bort henne 


                                                                    

1 kommentar:

  1. Va härligt det är ute nu när snön "sjunkt" ihop lite o vovvarna kan tassa uppe på den :)
    Tänk om man var så lätt o smidig som en Cavalier...!
    Vilka sköna nybadade killar,ser så gosiga ut!

    Många kramar

    SvaraRadera