söndag 6 februari 2011

Ett år äldre....

Jaha så var man då ett år äldre igen men ska sanningen fram så har jag stannat på 27 för länge sen, hihi. Skämt o sidor så är man väl inte äldre än man gör sig. Firandet har vi slutat med mer än att vi i familjen äter lite gott och att Jonna o mamma kommer. Sanningen är att vi är två i familjen som fyller samma dag. Nämligen både Ronny o jag och sen har jag min lillebror som jag fick i 2-årspresent så vi är tre den dagen. Kanske inte så vanligt fenomen eller?

I dag har vi blivit en hund mindre i hushållet. Baily har nu flyttat till sin nya familj i Varberg. Där har han nu fått en ny matte o husse och fyrfota vän vid namn Milou. Vi önskar med hela vårt hjärta att allt kommer att gå bra och önskar er ett stort lycka till med vår lille sockerbit
Julia och jag försökte fota familjen i dag och inte var det lätt men det är i alla fall mamma Minna, Olle, Baily, Tea och mormor Nicky
Detta var väl ett av de bättre

I morgon gäller det för då ska jag få reda på om Agnes har några små tickande hjärtan i sin mage. Är sjukt nervös så snälla, håll tummarna gott folk!




2 kommentarer:

  1. Håller tummarna / Susanna

    SvaraRadera
  2. Oh herrejyseness! Jag ser ut som jag är 40+ haha;D
    Åh Anki. Jag lovar att Baily kommer få de bra hos oss. Han har inte gnällt en enda gång och inte ens gått till filten han fick med sig. Han verkar verkligen trivas!
    Ni får komma och hälsa på i sommar tycker jag!
    Mvh Fanny,Tony, Milou och Baily <3

    SvaraRadera