torsdag 30 juni 2011

Valpbesök

Så har då båda killarnas nya familjer varit o hälsat
på och är så glad att jag ännu en gång har fått så
jätte härliga och trevliga köpare.
Det känns bara så skönt i hjärtat efter att ha
träffat dem. 
 Nathalie med Molle
Thimmy & Ellen med Viggo

Varje dag händer något nytt med de små och lika
roligt är det varje gång att följa deras utveckling.
Ett preveligium som uppfödare man har och lika kul
vid varje kull. Tänk att de ljuvliga små killarna redan 
är över 3 veckor. 
Agnes mage växer oxå och hon blir
mer o mer otymplig för var dag som går. Men nu är hon
i sluttampen på sin resa. Måste väga henne igen o se hur 
mycket hon har gått upp. Vägde henne för ca 1 vecka sen
hon då hade hon ökat något mellan 1,1 och 1,3 kg.
Inte riktigt nöjd med sin kropp är hon nu och förstår 
förmodligen inte varför hon inte orkar springa på som 
förrut. Stackars min lilla tös men nu är det inte så långt 
kvar.

Så har vi oxå Julias konfirmation över. Kl 11 var det i kyrkan
i söndags och efter åt så bjöd vi på mat och fika.
Min stora tös!

Solen strålade verkligen från en molnfri himmel
så Julia o jag följde med mormor till stranden. Vi
stannade bara några timmar men oj
 hjälp vad den tog. Jag liknar en övermogen
tomat i.kväll. Det hettar verkligen i skinnet men som 
väl är så har jag inte ont. Det brukar lägga sig efter 
någon dag som tur är. Att man aldrig lär sig

1 kommentar:

  1. De ser så härligt lyckliga ut de blivande valpköparna:)

    / Susanna

    SvaraRadera